Vânzările noi depind de clienții vechi

Publicat de pe Sep 12, 2013 | 0 comentarii

Vânzările noi depind de clienții vechi

Fără excepție, toți antreprenorii cu care am vorbit în ultimele săptămâni au aceeași preocupare: să găsească cea mai eficientă metodă prin care își pot crește vânzările. (În mod “surprinzător”, campaniile gândite pentru social media nu le-au adus rezultatele mult așteptate. Previzibil, aș zice eu, din moment ce vânzările chiar nu se fac pe Facebook).

Când vrei să generezi vânzări noi, întoarce-te la clienții vechi. Ei sunt cea mai bună sursă de informații și cea mai eficientă baza de testare.

Clienții fideli nu îți vor crește vânzările. (Puțin probabil ca bugetele lor să fie mai încăpătoare, însă îți vor asigura un flux sigur, prin comenzi periodice). Nu uita însă că 1. Trebuie să le multumești din când în când că îți sunt alături (prin așa-numitele metode de fidelizare) și 2. De la ei vei afla pe ce “butoane” să apeși pentru că ele sunt, din punctul lor de vedere, avantajele tale competitive.

Mai multe despre Curba de difuzare a ideii, atribuită lui Geoff Moore (Crossing the Chasm), în discursul TED al lui Simon Sinek.

Share Button

Tu ce părere ai?

Your email address will not be published. Required fields are marked *